Wednesday, April 2, 2014

Hotel Murah di Brincang, Cameron Highland

Haaa, ingat x aku penah cite entri psl hotel bajet ni kat sini. korang klik here tok baca ok..Ni pengalaman aku sndr, hotel ni aku paling puas hati. Tapi ada gak aku nk cerita, aku penah stay Hotel Sentosa. Hotel ni pon ok jugak cuma tang bilik air tu aku kureng sket..tapi overall ok je tau..aku yg gedik lebih. rate masa aku g tu, lau x silap rm70 je rasanya...haaaa,murah kan..meh sini aku tepek gambo. dia area yg ada pasar raya kecik tu.xtau la aku nk ckp.tgk gambo korang tau la kan...


gambo dari abg google je

Pastu aku penah gak stay kat Hotel Kowloon. Ni hari tu aku g rate nya dlm Rm90 camtu. mahal sket dr Hotel Sentosa tapi aku rasa Hotel Sentosa lg ok sket. Terpaksa check in hotel ni sbb pergi kononnya bajet cuti sabtu ahad mana ade org g Cameron kan..sekali da sampai atas, tekejut laki bini..ramai benooooo....

gambo dari abg google je


Kesimpulannya aku ngan laki aku lagi suka Hotel Remix 2. Bukan Hotel Remix 1 tau. Yang ni nombor 2,kat belah belakang....

2 comments:

Bunda_nora said...

Salam ukhuwah dan salam ziarah dari bunda...
Hai! Muhammad Adam Danish..

cikpuanfairul said...

Salam bunda....salam perkenalan dari tuan blog