Thursday, April 10, 2014

Mini birkin for your toddler - bbluvsme

Haa sapa yg ada anak gegirl tu, hadoii leh la beli mini birkin ni..mak nya nak beli birkin memang xmampu..bio anak je la yang pakai birkin...aku pekenan gila la...tapii anak aku laki...hahahhahaha...jom tengok gambo..perhatin!!ni pomot yang xberbayor..aku cuma suke je tengok tu yang aku tolong pomot ni...jom usha gambo..

 aaaaaaaaaaaa....cantek kan..murah je uoollssssss..Rm43.00...

aaaaaaaaaaaa ni lak tutu dress...adoii..cita-cita aku la kan,kot aku ada anak pompuan lah, time raya nnti..nak g beli tutu dress kat calaqisya tu,,pastu anak aku lak pakai tutu dress atas ni..mesti kiuttt nak mamposs.....pangggg!!!!!!!!!anak ko laki hoiiii..tggu second baby nnti yer...hahahahahahhaha....


Sekian............bini fairul melaporkan....

0 comments: