Monday, April 14, 2014

Nasi Ayam Terbaik!!!

Salam semua. Hari sabtu lepas mcm biasa la air xde..sabtu makan luo.ahad air da ade balik.damn, terpaksa masak..hahahahha...aku pon suh la laki aku beli ayam kat paso so kitorang together2 masak nasik ayam.nasik ayam ni da bape kali buat da,resipi asal dr mak mertua,aku pon da bleh ingat da resipi ni.memang terbaik la...nasik tu memang power...

jom tengok gambo..

***hujung bulan ni nak buat 100 bungkus nasik ayam...hehehehehhe...ade sesapa nak tempah ke..tuk majlis kecik2 korang...akikah ke,cukur jambul ke..kalo nak order,mai la...murah je ni...korang emel ke cikpuanfairul@gmail.com

 laki den...hensem x..hhehehehehehe...maap le..aku memang stok puji laki ngan anak sndr je..hehhehehehe
 ayam goreng kicap campur sos tiram..nak lg umphh,,taruk madu sket....










Setel makan, cam biasa la,dua beranak ni tido...aku lak,masih lg mengemas kat dapur,basuh kain 4 kali round..letih oii.da basuh 4 kali round,xsempat kering terus angkut dobi...alaaa dobi yg kena basuh sndr tu..aku g keringkan je..basuh da selesai...


 ohhoiii comelll nya anak ibu ni


 petang sket kita siap2 nak g umah auntie peah..tp auntie peah g shopping lak jalan tar..so g la jln tar jugak nak anto ns ayam tok auntie peah...
tu la cita hari ahad aku.....cita hr sabtu ialah borak2 ngan abang n kakak ipar..diorg dtg tido umah....hehehhehehehehe

12 comments:

Unknown said...

sedapnye......nak sikit..

cikpuanfairul said...

mai la umah..hehehehhehe....

Wahidah BME said...

Alamak. Feveret food la. Hehehe. Comeynya baby ^^ Happy2 family..

cikpuanfairul said...

Wahidah BME - noi pon fevret food saya..nnti nk try wat ns ayam hainan lak..hehehehehe...thanks

Unknown said...

wow sedap...

cikpuanfairul said...

memang sedap..mati la kann..puji diri sendri..hehehehe

Unknown said...

wah sedapnya ayam!!!

cikpuanfairul said...

sedap2...ayam mana ade x sedap kan...hehhehehehhe...

Unknown said...

aduiii sedapnyer... nasi ayam tuh.

cikpuanfairul said...

hehehehe..tgk la sapa yg masak..hahahahaha...

Mardiah Diana said...

Assalamualaikum...wahh...nampak sedap jer nasi ayam tu...

cikpuanfairul said...

wslm mardiah...ofkos la sedap...tgk la sapa yg masak..kihkihkihkih