Saturday, June 14, 2014

Adam kesayangan ibu dan babah

Salam sayang semua...cam biasa hari sabtu ialah hari xmelekat di rumah...ada jemputan kawen dan ada jugak jemputan ke kompleks beli belah... #sungguh xdpt dielakkan yg ni.....hahahahahhaha

nak cite pasal adam ni..kames lepas adam g cek kat klinik..cek je,timbang berat ukur kepala bagai...wahh anak ibu da tggi dah sekarang,,da 72 cm and berat da 9 kilo...patot la dukung kejap je dah terasa..hihihihi..cepat sangat membesar ni anak ibu ini...ibu xpuas la main main dengan adam..ibu xpuas kacok kaco adam..ibu x puas cium cium adam..esok da besar sket,lagi la xmo cium da....adam sekarang ni gigi da ada 4 batang..2 bwh and 2 atas..gigi bwh kuo dulu..alhamdulillah..owg tua2 ckp,kalo gigi bwh kuo dulu,makna nya ckp rendah,kalo gigi atas kuo dulu,makna nya ckp pon tggi... owg tua2 yang ckp... # owgmudaapadiapedulik......

setakat ni persiapan baju raya adam dah lengkap dah..cuma nnti bulan pose nak g cari baju melayu ngan kasut...baju jalan aku beli 3 pasang...tambah selai baju melayu...cukup la tu kot..baju aku dua pasang je..baju babah nya pon dua pasang gak..baju melayu ngan t shirt...aku nye dua2 is jubah...aii gemok okay,xmampu nk pakai kurung moden...

pastu baru2 ni aku blk kampung,hancur diet atkins aku xmkn nasik..mak mertua aku paksa suh mkn nasik..jamah la sket..itu la ini la...serba salah dibuatnya...last2 aku mkn je....haih...ni nak mula blk diet atkins...



#adasesapapergiKLIHFke

2 comments:

shahdiana said...

alahai comelnya pakai kopiah tu..tak nampak pulak giginya ye...ermm...ni bulan pose ni sure kurus punya...baik beli siap2 baju kurung moden..boleh melaram raya ni hihihih

Cik Puan Fairul said...

hahahahahaha...xmau kurusnya..lemak degil giler....