Tuesday, June 10, 2014

Menu berbuka puasa (mode puasa dah ON)

Salam selasa pembaca blog yang aku sayangi...sayang ker??opkos la aku sayang..terima kasih kat korang yg sudi singgah kat blog aku ni walaupon blog aku sungguh sendu gamaknya...hehehehehehehe...so,lagi berapa harije lagi nak puasa kan..aku da habes da ganti puasa...tahun lepas aku lobang dua hari jer...sebab aku kan peknen,lubang 2 hari tu pon sbb da betol2 xlarat dah...hehehehehe..time tu aku peknen 7 bulan rasanya..gagah okeh puasa...

so,dah nak puasa ni kan,apa yang dok terbayang lam otak aku ni cam biasa la,menu berbuka puasa yang memang evergreen....macam aku,semestinya MURTABAK dan ROTI JOHN..ni wajib..kalo kuih muih lak,aku suka TEPUNG PELITA...apa la masalah aku,padahal tepung pelita ada je jual selalu kat paso malam,tapi time puasa ni,tepung pelita lagi menggiurkan okeh ....






#lapailio di buatnya..cepat la pose...bestnya..tahun ni raya bertiga...tahun ni xdpt la da nak semayang terawih kat surau umah aku...sapa lak nak jaga adam kan..



2 comments:

Zara Nurhaidah said...

ramadhan dah dekat ! =D

Cik Puan Fairul said...

yes...selamat menyambut puasa yer zara..salam kenal dari saya...