Monday, June 16, 2014

2 Set Hadiah Johnson n Johnson Untuk Pembaca Bertuah

*updated 18 June, cepat sapa nak..sorang pon xdak lagi ka..hehehehehehhe

As usual monday blues ken....!!ok xmo blues2 ok...aku ada hadiah nak bagi ni...2 gift set untuk pembaca 2 orang yg terawal hantar email kepada aku...



haaaaa, nak x gift set from Johnson n Johnson ni...free okeh..pihak johnson akan post gift set ni kat korang...cemana caranya..MUDAH SAJA...korang cuma perlu join contest yang paling hangat untuk tahun 2014 ni... #BOTY2014 atau lebih dikenali dengan Baby of the Year 2014....

Aku dah penah tulis psl cara penyertaan kat SINI...ingat yer...ada 3 kategori...

Kategori 1 - 0-12 bulan
Kategori 2 - 13-24 bulan
Kategori 3 - 25-36 bulan

Macam yang korang nampak kat gambar bwh ni,sekarang ni Johnson n Johnson telah berjaya mengutip lebih kurang RM14 ribu lebih untuk diderma kan kepada ORPHANCARE..setiap satu ringgit penyertaan/pembelian korang untuk join contest ni akan didermakan yer sayang2 ku....sambil bercontest sambil beramal.....

So pada yang nak gift set ni,korang join sekarang,lepas dah join,emel details (Full Name, Contact, Mailing Address) ke cikpuanfairul@gmail.com...2 org yg paling awal je akan dapat yer...


****tips from Johnson - Hantar gambar yang cerah dan jelas paling sesuai!

9 comments:

Rini Ismail said...

Dah ada pemenang ke belum ni? Kalau belum, nak hantar email lah :P

cikpuanfairul said...

belum..meh anto cepat..penyertaan baru jer tau..yg da lama join xleh..heheheheh

Iola said...

xada baby nak join hahaa..few years ahead, kalau ada lagi nak join hihi

cikpuanfairul said...

hehehehehe.....jom2 wat baby..hehehehehe

SNM said...

Blom ada baby, xde chance nak join. Hehehe...
Salam perkenalan Cik Puan Fairul (^^,)

cikpuanfairul said...

salam perkenalan juga siti...nama kita sama la..saya siti nasuha..hehhehehehe

Iola said...

haha sis doakan la saya cepat dapat jodoh dan murah rezeki hihi tak kawen g ha..hoho

cikpuanfairul said...

hahahahaha...ye lola..saya doakan awak cepat kawen...tapiiiiiiiiii nnti da kawen jgn lupa jemput yer..tuk berkat doa saya tu..hehehehehehehe...salam kenal lola

Tinta Lana said...

Salam.

RM100 ribu tu hadiahnya..tpi syg..saya bujang,hahaha