Monday, June 30, 2014

Selamat Berpuasa semua blogger

Alhamdulillah. Kali ni ramadhan bertiga..kalo dulu bertiga gak,tp lom kuo lg..dalam perot 7 bulan..gigih sungguh aku puasa tahun lepas....alhamdulillah..Adam sangat behave dalam perot ibu..cuma nya kalo dah pukul 6 lebih tu,dia punya tendangan memang hebat la kan..tahun ni punya raya memang aku xsaba sangat nak sambut..sebab da ada anak kan...baju raya adam dah beli okeh..awla sungguh ibu ko adam..tinggal nk beli baju melayu je...baju ibu n babah pon da setel....senang setelkan awal...pastu kita tinggal peningkan kepala tok duet kuih raya,duet brg dapo,duet raya dan mcm2 duet lagi..hehehehehehhehe


2 comments:

Iola said...

salam ramdahan juga sis :D heee duit raya kat saya ada? :P

Cik Puan Fairul said...

nak duet jemputlah dtg rumah nnti...hehehehe