Monday, June 23, 2014

Alhamdulillah - Muhammad Firdaus Dullah stabil

Katanya, keadaannya stabil dan pemeriksaan lanjut akan dijalankan bagi mengenal pasti kemungkinan wujud sebarang unsur penderaan fizikal. 

Sekarang ni tengah hangat kan isu budak OKU yang dikurung mak nya ni...hmmm...xperlu la kot aku nak kopipes gambo budak tu...kang lagi ramai mencaci mak nya..Ye,aku tau mak nya tu memang mak yg paling bodoh paling bangang.sampaikan sanggup wat anak gitu....ada jugak mak yg xsayang kan anak kan....

Terbaru, hari ni, Berita Harian online - Rawatan pemulihan muhammad firdaus mengambil masa..yela kan,xleh lah nak terus bg mkn mcm2 ke apa kan..kena pelan2 la kan....

“Berdasarkan pemeriksaan awal, badannya hanya tinggal tulang dan kulit kerana tidak diberi makan secara sempurna. Ini menyebabkannya memerlukan tempoh lama untuk pulih,” katanya semalam. 

2 comments:

Iola said...

mak nya kata orang lain tak faham, dia syang anak dia.

tah la..tak tahu nak kata apa..kalau sayang bukan begini..ibu mana sanggup tengok anak nya kurus terbiar macam tu..tengok bilik baju reput pun boleh tahu ada orang jaga ke tak...speechless..

Cik Puan Fairul said...

lola - itu lah..geram sungguh lahhhh ngan mak dia...xtau nak kata ape dah...kot ayah buat gitu leh jugak la paham..ini mak sndr..dia yg ngandung,dia yg lahirkan...haihhh