Monday, September 29, 2014

Balik ipoh jap

Assalamualaikum!!!

mggu lepas aku balik ipoh jap.saja je.pasal dah lama xblk.dasar menantu derhaka...kihkihkihkih...i derhaka xpe ok.jangan suami i derhaka sekali.dia salu balik.aku jer jarang ikot psl ada tuntutan kerja.

so balik ipoh,x sah kalo x pekena nasi goreng udang.sesiapa org ipoh kat sini,jemput dtg kedai mkn pak cik aku. kedai nasik goreng udang.kat area bank rakyat tu.

berlonggok ko udang lam pinggan..udang konpom banyak.kalo ko dpt udang sket,ko g komplen kat pak cik aku tuh...heheheheheh....




Yang ni lak,biskut all time fevret.hari tu aku g pasar malam,nampak orang jual biskut timbang ni.terus mode kanak2 riang merasuk diri..hahahahahahah...aku beli RM5 tok 250gram.cam xpuas lak..laki aku tu mula2 dia xlayan,lama2 dia lak layan lg lebih dr aku,sekali dia ngap 4 bijik camtu.aku sekali ngap dua bijik jer..






























p/s - sesiapa yg tahu ada orang amek tempahan cream puff area gombak,leh x komen aku..area gombak je..nk order untuk aqiqah la....

0 comments: