Monday, September 15, 2014

Ke KLFC je la kita

Keja sehari sok cuti balik..ramai oo yang balun cuti hari isnin..aku xmampu nak balun psl baru je mc 3 hari hujung bulan 8 hr tu...

Ni masa hari ahad,akak aku dtg umah...dia tu kalo dtg umah mak aku,mcm dah satu kewajipankena bwk dia kuo...so ahad ptg tu kuo g butik kat taman melawati...apa ntah nama nya..eliya kot...xbapa nk best lah butik tu maybe sebab suasana dlm butik kot..mcm x meriah....

So pastu singgah lak festival city..jln2 mkn2 pastu anak buah aku ajak masuk 6d tu la..bergego jiwa aiii..aii xleh lah kusi goyang2 tu..troma rasanya.....hikhikhikhik...

 selekeh je mak ko adam....ngan bedak pon xpakai..adoyai..aku da lama xpakai bedak dah skang...xtau la nak ckp...malas kemahen....
 ni dulu masa adam xde lagi,dia la segala2nya..now da ada adam,adam la take over...hehehehehhehehe.....
 ni kesayangan aii semo ni...sayang mak!!!




Sebelom kuo ngan akak aku tu,g my mydin kat umah tu jap...nk beli brg bubur adam tok seminggu...yg laki aku lak dok melayan adam naek benda ni..sekali masuk token RM1.hoih,,sekali xcukup tok adam...berkali2 rasa nya...udah2 la tu adam...babah ko dia kedek sket bab syiling ni pasai dia salu simpan syiling tok beli rokok batang...beli rokok batang x isap bnyk kalo beli rokok kotak #kononlatakbanyakisap...ntah cikgu mana ajar ntah...





0 comments: