Friday, September 19, 2014

#kleenexsoftness - Jom kita share the softness

Meh dok rapat2,penuhkan barisan..nak citer sket psl kempen terbaru Kleenex. Share the softness. Kongsikan kelembutan dengan orang yang tersayang. Tak kisah la mak ke,ayah ke,suami ke,isteri ke.janji orang tu ialah orang yang tersayang. Meh tengok aku kongsikan kelembutan aku...haaa jangan xtau,aku ni sebeno nya lembut orang nya..hati sangat rapuh macam tisu uolls...kihkihkihkih....



 KLEENEX® MENJADIKAN KELEMBUTAN CARA HIDUP RAKYAT MALAYSIA
-          Kongsi Kelembutan dan raikan Hari Malaysia dengan membawakan sentuhan kasih sayang dan lembut kepada setiap orang
-          Berganding Bahu untuk menggerakkan perubahan dan mencapai 10,000 post di Facebook untuk membantu lebih ramai anak yatim mendapat rumah perlindungan yang sempurna melalui OrphanCARE


So mula2 sekali,jom kita like Facebook Rasmi Kleenex Malaysia. Pastu korang kena carik post "Share the Softness" and laju2 komen dan tag orang yg tersayang.ingat.jgn lupa hashtag #kleenexsoftnes..semo huruf kecik tau....


Ni Facebook Kleenex. Jangan lupa like okeh.


Kenapa aku beriya suh korang join ni?Sebab hadiah la....

Dari sekarang sehingga 27 September, jenama ini mempelawa rakyat Malaysia meluahkan keprihatinan dan kasih sayang mereka melalui Facebook dengan tag yang mudah dan berpeluang untuk memenangi hadiah bernilai RM10,000.



kalo korang nampak kleenex ada up status mcm ni,maka cepat2 and laju2 lah komen berserta ayat power korang tu....ingat,jgn lupa #kleenexsoftness

nampak x aku nya post tu...hahahahahahha...xreti la iolsss nak wat....jenuh wat ni padahal laki aku kat sebelah aku je...
aku komen share the softness ni khas untuk suami tersayang. terima kasih buat suami yang sentiasa menyokong aku.yang sentiasa bersabar dengan aku.yang sentiasa menjadikan aku MRS ALWAYS RIGHT...heheheheheh..terima kasih untuk semua pengorbanan abang...terima kasih jaga ayang masa lam pantang,masa masuk hospital kali kedua lepas bersalin..mana yang baca pengalaman aku bersalin tahu la kan..aku kena jahit dua kali pasal ada darah beku..so time tu,suami aku betol2 bagi aku semangat.aku dah hilang semangat dah time tu..kecewa dengan doktor di hkl...tapi suami aku tetap berada disisi aku time tu..terima kasih bang....bayangkan la,dah bersalin secara emergency czer,stay kat spital dlm 5 hari,then a week after,kena admit blk...sbb ada darah beku...darah tu sentiasa keluar walaupon ko baring je duduk dekat rumah...time tu aku betol2 stress....air mata pon dah xde lg...breast pulak bengkak sebab xdpt susukan adam..adam dekat rumah time tu..aku lak kat spital..suami aku memang ulang alik la nak bwk susu yg aku perah bg kat anak kat umah time tu..susu pon merundum..sbb kali kedua masuk spital,admit lam semggu jugak....seminggu tu pam..nak duduk xleh,bayangkan la pam susu sambil baring..dpt duduk sket jer..Allah je yg tau perasaan aku time tu...terima kasih bang....terima kasih kerana sabar jaga ayang time tu...



Okeh,no more sedih....adam pon dah nak masuk setahun...


Jom ramai2 kita komen dekat fb kleenex. Nak kasi kumpul sehingga 10,000 post supaya boleh membawa pengertian baru dan secara tak langsung menyumbang kepada Orphan Care,iaitu sebuah pertubuhan bukan untung yang menolong bayi2 terbiar dan anak2 yatim mendapat perlindungan dan penjagaan yang sempurna..secara xlangsung korang berpeluang untuk memenangi hadiah jugak..sambil beramal sambil menang hadiah....



ni kalo aku lap peluh laki aku,konpom dia pandang aku sambil mata dia besinar2...#bajetkorea

cantik kan packaging dia....

Haaa pack yang kat atas ni kan,korang leh selit kan gambo orang tersayang..mcm aku aku selit kan gambo anak aku....


gambo adam yang aku pertaruhkan kat Johnsons contest hari tu..xmenang pong!!!hhahahahhaha


Ada tak reader aku pengguna tissue kleenex.komen sket.ok x tissue ni????aku memang pengguna tegar,,sentiasa ada lam beg tangan and lam drawer kat opis...
 

#kleenexsoftness

4 comments:

Farrah MF said...

Saya pengguna tegar kleenek :) suka packaging yg colourful & menarik. Selalu tergoda,..

cikpuanfairul said...

sama la..heheheheh..pompuan mmg gitu..packaging main peranan...

azyyatiliah.com said...

Suka tisunya! http://azyyatiliah.blogspot.com/

cikpuanfairul said...

salam kenal azyyati