Friday, September 12, 2014

xtau nak hapdet ape..otak aku berserabut weh.....

Hari ni hari jumaat. So sok pagi ni aku nak g HP kat damansara tu. nak anto notebook mak aku...dah la baru,tp hdd rosak lak..sabo je la...

pastu ingatkan nak g Jln Tar la...nak tenangkan fikiran aku...aku sangatlah tenang kalo dpt g jln tar...ahahhaahha...pelik sungguh aih..org lain g jln tar rasa runsing giler..aku rasa tenang je kat sana....kalo masuk sogo,lagi aku bertambah tenang..yg xtenang laki aku...asek la dok risau paking kat sogo....aku kalo paking kat sogo,xsah kalo xsampai RM10.00...hhehehhehehe....penah tu paking RM8.00..pelik ko laki bini kat mesin auto pay..aaaa mula lah aku bangga jap kat laki aku konon nya aku da lebih berhemah dlm berbelanja..hahahahhaha.....

baru2 ni aku g sogo ada sale kat level 7 tu..sogo da anto msj 3 kali kot...aku sangatlah xsampai hati..udah la anto sms,pulak tu dia anta kad jemputan ke rumah pulak...adoyai..orang dah menjemput,kita pon dtg ler....xbli apa pon...#konon...aku beli baju adam jer....pastu beli la selai cardigan ngan blouse way pakai keje...akus uka lah cardigan aku beli tu...brand south china sea....murah jer..35 camtu kot..kalo bli kat jln tar pon lam 40 camtu....

aku skang ni memang xder mood nak g keje...hmmm..nak kena g motivasi ni..bg naik kan semangat...

gambo last week kat sunway.....

4 comments:

Miss Yana said...

comelnyer adam!

Cik Puan Fairul said...

tenkiu auntie yana...heheheheh

Iola said...

cute boy adam :D

Cik Puan Fairul said...

hhehehheh..tenkiuk again auntie lola